ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အေပ်ာ္တမ္း Blog ကေလးပါ၊ ရုိးသားစြာ၀န္ခံပါရေစ၊ "ကြ်န္ေတာ္ဟာ" ပညာရွင္မဟုတ္သလုိ..ဘားမွလဲမတက္ပါ။ အားလပ္တဲ့ အခ်ိန္ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားေသာ နည္းပညာ ဗဟုသုတ ေတြကုိဖတ္ရႈ႕ ေလ့လာရန္ႏွင့္ ႏွစ္သက္သည္ အရားမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕Blog မွာ Post အျဖစ္ တင္ျပီး ေလ့လာ သင္ယူဖုိ႕ ျဖစ္ပါတယ္။..ရည္ရြယ္ခ်က္က..html အစ Java အဆုံး...code ေတြကုိ..နားလည္တက္ေျမာက္ျခင္လုိ႕ပါ။ ေကာ့ပရံသားေလးဘေလာ့ဂါသို ့လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းတို့ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံး ရြင္ခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ....

a

a

Wednesday, May 14, 2014

Android ဖုန္းမွာ မြန္စာဖတ္ဖို ့ (Mon Font) ထည့္ခ်င္သူမ်ားအတြက္




Download - Mssk.monfont.apk

Description
မြန္စာအသုံးျပဳခ်င္သူမ်ားအတြက္- Easy to change mon font
- No need root
- Support S4 and android 4.2,4.3 users
- Only for samsung galaxy devices

8 comments:

  1. က်ေနာ္ရွာေနတာနစ္န႕ဲၾကားျပီးအကို အခုမေတြတာ...အကိုကက်ေနာ္.အရမ္ေက်ဇူတင္ပါတယ္

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. က်ေနာ္ရွာေနတာနစ္န႕ဲၾကားျပီးအကို အခုမေတြတာ...အကိုကက်ေနာ္.အရမ္ေက်ဇူတင္ပါတယ္

    ReplyDelete
  4. က်ေနာ္တိုရွာေနတာၾကားျပီး.အခုမေတြ႔တာ
    အကို.က်ေနာ္တုိအရမ္ကိုေက်းဇူတင္ပါတယ္

    ReplyDelete
  5. Rootမလိုဘူးလား

    ReplyDelete
  6. Htc desire 55မွာမ၇ဘူးလားဗ် ဗား႐ွင္​း၄.၁.၂

    ReplyDelete

စကားတစ္ခြန္းေတာ႕ေျပာခဲ႕သင္႕တယ္