ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အေပ်ာ္တမ္း Blog ကေလးပါ၊ ရုိးသားစြာ၀န္ခံပါရေစ၊ "ကြ်န္ေတာ္ဟာ" ပညာရွင္မဟုတ္သလုိ..ဘားမွလဲမတက္ပါ။ အားလပ္တဲ့ အခ်ိန္ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားေသာ နည္းပညာ ဗဟုသုတ ေတြကုိဖတ္ရႈ႕ ေလ့လာရန္ႏွင့္ ႏွစ္သက္သည္ အရားမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕Blog မွာ Post အျဖစ္ တင္ျပီး ေလ့လာ သင္ယူဖုိ႕ ျဖစ္ပါတယ္။..ရည္ရြယ္ခ်က္က..html အစ Java အဆုံး...code ေတြကုိ..နားလည္တက္ေျမာက္ျခင္လုိ႕ပါ။ ေကာ့ပရံသားေလးဘေလာ့ဂါသို ့လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းတို့ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံး ရြင္ခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ....

a

a

Friday, May 30, 2014

Pro Myanmar Root for Android




ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းမြန္ေလး ဒီေဆာ့၀ဲလ္ေလးကိုအရမ္းလိုခ်င္တဲ့အတြက္
ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္
 တရုပ္ root apk ေလးကို English လို နားလည္ေအာင္ျပန္ေရးေပးထားပါတယ္တဲ့။
English version အျဖစ္ေျပာင္းေပးထားတဲ့ ေဆာ့၀ဲေလးနာမည္ကုိေတာ့ Pro Myanmar Root လုိ႕နာမည္ေပးထားတယ္လုိ႕ဆုိပါတယ္။ တရုပ္ root ေတြမွာ
root လိုက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို ့အလြယ္ေခၚတဲ ့ တရုပ္စာေတြပါတဲ ့တရုပ္ superuser တက္လာပါတယ္ ။ဒီေကာင္ေလးက လံုး၀ English လို တက္ပါတယ္။ ဖုန္းအားလံုးတို္င္းကို root လို ့ရပါတယ္ ။ ျပဳလုပ္ထားသူကေတာ့ ကုိေက်ာ္ကုိကုိ (IPA Cracker) ပါ။ Pro Myanmar Root for Android ကုိေအာက္က link မွာရယူနုိင္ပါတယ္။.
လလိုအပ္တဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားေအာက္မွာယူေပေတာ့ဗ်ာ......

                                >>> Download Hear <<<

No comments:

Post a Comment

စကားတစ္ခြန္းေတာ႕ေျပာခဲ႕သင္႕တယ္