ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အေပ်ာ္တမ္း Blog ကေလးပါ၊ ရုိးသားစြာ၀န္ခံပါရေစ၊ "ကြ်န္ေတာ္ဟာ" ပညာရွင္မဟုတ္သလုိ..ဘားမွလဲမတက္ပါ။ အားလပ္တဲ့ အခ်ိန္ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားေသာ နည္းပညာ ဗဟုသုတ ေတြကုိဖတ္ရႈ႕ ေလ့လာရန္ႏွင့္ ႏွစ္သက္သည္ အရားမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕Blog မွာ Post အျဖစ္ တင္ျပီး ေလ့လာ သင္ယူဖုိ႕ ျဖစ္ပါတယ္။..ရည္ရြယ္ခ်က္က..html အစ Java အဆုံး...code ေတြကုိ..နားလည္တက္ေျမာက္ျခင္လုိ႕ပါ။ ေကာ့ပရံသားေလးဘေလာ့ဂါသို ့လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းတို့ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံး ရြင္ခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ....

a

a

Wednesday, May 28, 2014

phone တြက္ ဓာတ္ပံုေဘာင္ခက္တ့ဲအလန္းေဆာ့ဝဲ


IOS   ကိုင္သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ မိမိဓာတ္ပံုကိုေဘာင္လန္းလန္းေတြနဲ႕

ခက္ထားခ်င္သူေတြအတြက္ပါ App Store မွာ ပိုက္ဆံနဲ႔ေပးဝယ္မွ Full

Version ရပါတယ္ ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း) မွာအခမဲ့ရယူပါ

ေအာက္ကလင့္မွာရယူပါ

Admin အညာသား

http://www24.zippyshare.com/v/2916468/file.html



No comments:

Post a Comment

စကားတစ္ခြန္းေတာ႕ေျပာခဲ႕သင္႕တယ္