ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အေပ်ာ္တမ္း Blog ကေလးပါ၊ ရုိးသားစြာ၀န္ခံပါရေစ၊ "ကြ်န္ေတာ္ဟာ" ပညာရွင္မဟုတ္သလုိ..ဘားမွလဲမတက္ပါ။ အားလပ္တဲ့ အခ်ိန္ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားေသာ နည္းပညာ ဗဟုသုတ ေတြကုိဖတ္ရႈ႕ ေလ့လာရန္ႏွင့္ ႏွစ္သက္သည္ အရားမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕Blog မွာ Post အျဖစ္ တင္ျပီး ေလ့လာ သင္ယူဖုိ႕ ျဖစ္ပါတယ္။..ရည္ရြယ္ခ်က္က..html အစ Java အဆုံး...code ေတြကုိ..နားလည္တက္ေျမာက္ျခင္လုိ႕ပါ။ ေကာ့ပရံသားေလးဘေလာ့ဂါသို ့လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းတို့ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံး ရြင္ခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ....

a

a

Saturday, April 12, 2014

Myanmar Talk Revolution 1.3.0 APK

ကြ်န္ေတာ္လည္း ပိုစ့္မေရးတာၾကာပါၿပီ။ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ေပါ့ေလ်ာ့ေနတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္အခု ျမန္မာေဖာင့္အတြက္ Root လုပ္ရမွာ ရင္ေလးသူမ်ားအတြက္  Myanmar Talk Revolution 1.3.0 APK မတ္ ၃၀ရက္ေန႕ထြက္ရပါၿပီ။ သူက Facebook ေကာ Gtalk ပါတြဲၿပီးသံုးလို႕ရပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ သံုရတာလည္းအဆင္ေျပတယ္။ အေကာင့္ကို အမ်ားမ်ားႀကီးဖြင့္သံုးလို႕ရပါတယ္။ ပိုၿပီးသိခ်င္ရင္ ဒီမွာ ဖတ္ၾကည့္ပါ။



Download => Link 1 / Link 2

No comments:

Post a Comment

စကားတစ္ခြန္းေတာ႕ေျပာခဲ႕သင္႕တယ္