ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အေပ်ာ္တမ္း Blog ကေလးပါ၊ ရုိးသားစြာ၀န္ခံပါရေစ၊ "ကြ်န္ေတာ္ဟာ" ပညာရွင္မဟုတ္သလုိ..ဘားမွလဲမတက္ပါ။ အားလပ္တဲ့ အခ်ိန္ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားေသာ နည္းပညာ ဗဟုသုတ ေတြကုိဖတ္ရႈ႕ ေလ့လာရန္ႏွင့္ ႏွစ္သက္သည္ အရားမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕Blog မွာ Post အျဖစ္ တင္ျပီး ေလ့လာ သင္ယူဖုိ႕ ျဖစ္ပါတယ္။..ရည္ရြယ္ခ်က္က..html အစ Java အဆုံး...code ေတြကုိ..နားလည္တက္ေျမာက္ျခင္လုိ႕ပါ။ ေကာ့ပရံသားေလးဘေလာ့ဂါသို ့လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းတို့ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံး ရြင္ခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ....

a

a

Thursday, March 13, 2014

WinRar ပါတ္စဝပ္ေမ့သြားရင္ျပန္ယူလို႔ရမည့္ေဆာ့ဝဲေလး


ကၽြန္ေတာ္ဒီတခါတင္ေပးမွာကေတာ့သူငယ္ခ်င္း WinRar မွာပါတ္စဝပ္ခံထားျပီးေမ့သြားခဲရင္ ပါတ္စဝပ္ျပန္ယူလို႔ရတဲ့ေဆာ့ဝဲေလးတစ္ခုပါပဲ။ ဖူးဘားရွင္းေလးျဖစ္လို႔အျမဲသံုးႏိုင္ပါတယ္။WinRar ပါတ္စဝပ္ေမ့သြားသူမ်ား ကို္ယ့္ပါတစ္ဝပ္ကိုျပန္လိုခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့
ဒီေဆာ့ဝဲေလးကိုေဒါင္းယူျပီးစမ္းၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္
   


Download.....  ေကာ့ပရံသားေလး

No comments:

Post a Comment

စကားတစ္ခြန္းေတာ႕ေျပာခဲ႕သင္႕တယ္