ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အေပ်ာ္တမ္း Blog ကေလးပါ၊ ရုိးသားစြာ၀န္ခံပါရေစ၊ "ကြ်န္ေတာ္ဟာ" ပညာရွင္မဟုတ္သလုိ..ဘားမွလဲမတက္ပါ။ အားလပ္တဲ့ အခ်ိန္ကေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားေသာ နည္းပညာ ဗဟုသုတ ေတြကုိဖတ္ရႈ႕ ေလ့လာရန္ႏွင့္ ႏွစ္သက္သည္ အရားမ်ားကုိ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕Blog မွာ Post အျဖစ္ တင္ျပီး ေလ့လာ သင္ယူဖုိ႕ ျဖစ္ပါတယ္။..ရည္ရြယ္ခ်က္က..html အစ Java အဆုံး...code ေတြကုိ..နားလည္တက္ေျမာက္ျခင္လုိ႕ပါ။ ေကာ့ပရံသားေလးဘေလာ့ဂါသို ့လာလည္ၾကသူမိတ္ေဆြအေပါင္းတို့ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံး ရြင္ခ်မ္းေၿမ့ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ....

a

a

Sunday, March 23, 2014

First Myanmar Browser

ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း မ် ဳိးလင္းထြန္းအတြက္  ၿမန္မာ Android user မ်ားအတြက္ First Myanmar Browser ကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။အသံုးျပဳရင္း ျမန္မာ Developer ေတြကို အားေပးလိုက္ရေအာင္ဗ်ာ။ ခါတိုင္းသံုးေနတဲ႔ Browser မ်ားနဲ႔ အသံုးျပဳပံုျခင္းအတူတူပါပဲဗ်ာ။ အားေပးလိုက္ၾကစို႔ ေရႊျမန္မာတို႔ေရ။ေအာက္မွာေဒါင္းလိုက္ပါေနာ္ ။ 
Download..... ေကာ့ပရံသားေလး

No comments:

Post a Comment

စကားတစ္ခြန္းေတာ႕ေျပာခဲ႕သင္႕တယ္